carta hati

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 9, 2012

mengaji?? eh tak pandai lah..!

tetibe rase nak post entry ni...hehe~
sbb rasa bersyukur..just nak share dgn kwn2..

saya ni idak la teror nao ngaji mcm ustajah pilihan..tp boleh la..maseh berusaha tuk menjadi seperti ustajah pilihan
xde la baek sgt..tp baek la jugak..

new entry ni sbb bsyukur sgt dah sikit demi sedikit terbukti yg betol la suami sy yg dicari slama ni
hari demi hari terserlah..bila tiap2 malam sebelum tido sambil pejam mata..
dia akan ajar baca doa..xkira doa apa skali pun.....mcm2 la..tp satu mlm satu..
& bace ayat kursi sesame, 3Qul...mcm2
mcm terkejut ada jugak..senakal2 & sesengal2 suami den ni.. pandai jugak mengingat ayt quran..
"Abg buat ayg makin sayang kat aBang....hehe"

*Ibu harap anak ibu nnt..soleh dan solehah..mst comel anak ibu bce doa and solat kan..


lagi2 bila da preggy ni lagi bnyk surah2 nak kene amalkan supaya sumenye selamat..takut tau..
yela sume pun nak anak yg soleh dan solehah kan..so mari kita bdoa sesama...aminn..
(Bekalan Akhirat)

Thursday, March 8, 2012

ari2 view blog

motif??

nak tgk 

BABYstrology kat atas tu jek..hahaha~