carta hati

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

22week ++

21st June 2012
checkup again.. Berat badan mencecah 66++ dan sangat gerun..
bukan ape misi takot tetibe ade kencing manis...
berat terlebih 1.5kg.. alamak..i kene kawal makan pulak..
sume kwn2 yg preggy saing2 da tau gender anak masing2...
tp sy belom tau.. Bulan depan baru scan..dup dap..dup dap.. 
balik je umah.. mcm2 soklan ubby tnye
hubby : scan x?
me : dengan slamber..xpun
hubby : kate arini
me : entah dia kata xpyh scan
hubby : knapa?
me : tatau bulan depan bru check perut skali lagi..misi kata baby kecik je.
hubby : (smbung tdo)
hihihi..gayenye t de yg bwk saya g private nih scan.. kompem2 dah..

sume dah tnye2...hehe saya xkesah pun mane2 asalkan sihat.. omak dia pun kene sihat jugak..

cutenye pic ni...

this girl so cute...!!!


beautiful me..hehe~

hi u olls lame dah xhupdett blog ni..
maklum la sy ni bkn nye teror mcm pengarang novel2 yg hado...
sume kecoh nak tgk my figure mase preggy inih.. ahh sungguh segan saya..
kerana saya begitu COMOT.. xtahu la kenapa..
bile tgk orang makeup..saya teringin nak makeup..
tp padahal pergi kerja saya lah Ratu Selekeh..
HighHeels sume da xpakai.. 
pergi kerja hari2 rasa nak pakai T-shirt je.. dan saya dengan selamberdekk nye..
pakai tshirt pergi keje...hodoh nye..da la keje admin...Wat ever.. asal selesa ye..
My kurungs sumenye xboleh pakai.. 
i wonder ape la uniForm nak kai raya nanti...omaigOD... 


slurpp..

mummy eat a lots..

baby makes my figures change...yihoo

me & my life

yeahhh..
berat badan naek mendadak oke.. xpenah ada alahan... tp tu la..hermm... seb bek misi dekat Pulau Meranti ni baek2 sumenye.. i loike...