carta hati

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 16, 2013

Kenanganku Ingatanku.. NAMASAMA..

Kenanganku Ingatanku..
ape kene mengena ngan ayat nih.. 
hah kalu kome nak tau.. ni maksud nama ien yg lama..
sbelum bertukar ke nama yg sekarang nih..
semperna hari aku branak tuh... aku tau pasti menjadi kenangan dan ingatan.
ramai komplen nama yg ats tu mcm org tua..
dijadikN cerita tukarla..
xsangka plak nama yg ditukar tuh..taon 2012 & 2013 ramai pulak BUH pakai sama..sian ank aku kat skolah nnt..haha~
(kalau tau aku xbuh nama tuh)
officially nama dalam surat branak ien is
"MUHAMMAD RAIYAN ALFI"
(muhammad xbleh tinggal tau)
disebabkan kawan2 sepapat pon nama ank dia rayyan, arrayan
teman sebantal mokcik tuh resah gelisah..hahaha~
hokeyy nama timangan ank kami memang IEN, IEN ALFI so jgn ckp kucingtiru plak yew..
kalau nama ank kita sama.. wat biase2 je.. biasela tu..kan..
dah tertulis semuanye.

Ape2 pon alhamdulillah kerana hadirnye seorang hero yg mencuit hati Ummi & Waled.

blogging..

aih teman sebilik sebantal dah tnye kenapa xhapdet blog last citer sal kwen je..ajoyo...ske bce blog org lettew..