carta hati

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 18, 2014

masuk kerja yopp

 
 
hoi..
aku da start keje weh.. ekceli dari senin lagi da setat keje.
tau jela liat baq hang nak bgun bersiap..
kene siap barang anak lagi..anak dah dua mau xkelang kavott..
kalo terlajak perahu  tido lagi nayaaa weh..
nak punggah beg masuk lam keta lagi..anak lagi hooii anak da dua woit ditekankan disitu..
beg jangan cita la extra dari biase..sbb bwk breastpump skali g opis..
(nekad nak bfeed kan)
Alhamdulillah buat mase ni stok susu tuk Umar cukup..sok tatau la cukup tak bhaha...
harap2 dipermudahkan la niat murni nih (susu tepong mahal kottt xkuase makk)
pagi-pagi sblm pegi opis mesti Umar kene minum susu dulu..so baik jgn syok tdo sgt la nnt xsempat nak nyusu..da kene extra stok itu ok lagi.. klo yg melalak xsabo2 tu cmne plak..ayuyui satu keje pon xjadi...
bab stok susu plak xbanyak.. xsempat nak buat stok bile Umar tido Ien plak nak perhatian..
Malam dah penat mmg tak la nak bgun berpowerpumping ke hapew.
Pump pom kat opis je lew 3jam skali klo dapat.. klo xdapat 2X jadikla dr xhadew..
tu pon 3-4oz je skali pump sobs susu xmeriah lg..
Umar skli sedot je 3oz tu..wuwuw :(
 
pump pump pump seb bek xkoyak..nak pakai lama tauu... k bye!