carta hati

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2016

me and my fat.

 
 
lepas setahun setahun..nak kurus tak kurus2..
2014 lepas tu 2015 lepas tu 2016
azam tu datang bila badan da mcm mak2.. mama lagi comel dari ank dia..bahahaha
 
takde teman? xde kawan? malu lah..
ni sume ade dalam diri aku time tu.. tapi smpai satu tahap..tak kan ko nak gemok cmni..da la gemok
kompom jadi pemalas tahap dewa.. yela perut beso, peha besar.. ape lagi yg besar..
yg lain tuh tak payah sebut lah.
 
 
bayangkan sebelom aku join slimbio nih..
aku da start bercinta ngan atkins.. and aku da ganti puasa selama 1bulan..
BERJAYA turun 3kg jelah.. pastu naik balik wakakaka..
 
join slimbio berat aku time tuh 69kg smpailah merasa berat 58.6kg.. Selama 4bulan..
 
oh gemoknye
 
sekarang ku tertewas lagi pabila..disahkan pregnant semula..
semoga ape yg dah belajar masa join slimbio tu boleh diterapkan semula..
tapi bangga bila hasben sndri smpai ke sekarang asik puji je..
kegigihan I ols waktu menguruskan badan tuh.. :)
 
kalau nak kurus senang je.. buang semua alasan2 yg hadir dalam diri tu..
i'allah Berjaya..
 


No comments:

Post a Comment